dimarts, 18 d’octubre del 2011

CANTATE BARCELONA

Des de la seva creació la coral Som participa en el Cantate Barcelona com a coral acollidora. El 15 d'octubre vem tenir aquí la coral noruega Reppe Blandakor. El concert va tenir lloc a la parròquia de Sant Ignasi, carrer Provença núm. 544.

L'endemà diumenge, a les 4 de la tarda, a l'auditori de Girona va tenir lloc el concert cloenda del Cantate. Totes les corals participants hi canten una cançó. Nosaltres vam interpretar "El dia que me quieras", amb l'Anna Artigas fent de solista.


1 comentari:

  1. Bon dia a tots i a totes!.

    En Quim, amb la seva gentilesa, ens ha enviat el vídeo de la nostra actuació a Girona. També cal agrair al Josep Sarrió totes les fotos que ens va fer, tant a S. Ignasi com a Girona. Moltes gràcies a tots dos per deixar-nos aquest testimoni gràfic i sonor de la nostra actuació!.

    Jo, què voleu que us digui?...Estic contenta de com va anar tot plegat, i no tan sols per mi.

    Quan l'Enric em va proposar de fer "de Quim"...em vaig espantar d'allò més!. No havia cantat mai amb una coral al darrera i no sabia si me'n sortiria. Els nervis juguen, en mi, males passades!. Sí, ja sé que vem cantar plegats a la Vall d'Hebró, però eren cançons que jo dominava perquè feia molts anys que les cantava... però fer el que el director em proposava, era una altra història i, al damunt, a l'Auditori de Girona!!. Déu meu!.

    Abans he dit que estic contenta i no per mi. Amb això vull dir que el que més m'imposava era el fer de tenir-vos "darrera". Algú em va dir, per tranquilitzar-me : "No et preocupis de la coral. No passa res. Tots som amics!". Ben cert!. Però sí que passava!.

    Si jo, amb els meus nervis i amb "el rayo misterioso" dels trons, que se'm resistia al principi, m'equivocava... es desquadrava tot!!. Això era el jo no volia i que m'espantava. No seria la primera vegada que em passés!.

    Quan vaig ser a dalt del escenari, el cor bategava de pressa i estava glaçada! . Vaig intentar concentrar-me, escoltar-vos a vosaltres, mirar l'Enric i "deixar-me anar" perquè la música fluís tranquil.lament...

    Ara, tot mirant el vídeo, em sento bé per dos motius: en primer lloc, per la SOM, en majúscules!. L'equip va funcionar!!.
    En segón lloc, i si m'ho permeteu, una mica per mi mateixa. La responsabilitat era important i crec que va quedar digne i equilibrat.

    La SOM som tots i jo em sento feliç de poder cantar al vostre costat. Ha estat i és, tot un plaer!.

    ResponElimina