diumenge, 29 d’octubre del 2017

SENSACIONS DESPRÉS DEL CONCERT

Gran concert el d'ahir amb la Coral Sant Medir; dels que et fan sentir satisfeta per la feina ben feta i contenta pels resultats obtinguts. Contenta també d'haver retrobat antics coneguts com el Ramon i l'Olga que em van transportar als meus inicis amb la coral Bonaigua. L'Olga va ser la meva primera professora de cant i en tinc molt bon record.

La coral Som som una coral senzilla i sense pretensions, però ho fem BÉ. Arribem al públic, comuniquem, transmetem emocions, cantem amb gust, i ens ho passem bé. Agraeixo profundament la insistència del mestre Azuaga en els matisos, la seva exigència i la seva intolerància a la mediocritat. És aspirant a l'excel·lència que s'aconsegueixen els bons resultats.

Vull acabar amb unes paraules que vam llegir ahir en un dels regals que ens va fer la Coral Sant Medir i que faig totalment meves:

No cantem perquè som feliços; som feliços perquè cantem

Inma

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada